اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

با مطالب روز دنیای دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را با یک منظومه جدید محتوایی از محصولات فوراور لیوینگ گرفته تا تور و اقامت ترکیه و اروپا ، تحصیل آلمان و فرانسه آشنا کنیم .

۱۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاریخچه پازل

مقدمه

 

پازل یک سرگرمی فوق‌العاده خوب برای تمام سنین است. با ساخت پازل می‌توان لحظات خوب و خوشی را گذراند. پازل شامل چندین تکه است، از 10 تا هزاران تکه. بعضی پازل ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که چندین روز طول می‌کشد، تا آن را تکمیل کنید. معمولاً پازل 1000 تکه مورد پسند افراد است. اشکال و طرح های متفاوتی از پازل‌ها وجود دارند مانند پازل اعداد، پازل واژه‌ها، پازل روابط و پازل منطقی. افراد هنرمند و خوش ذوق می‌توانند در خانه به ساخت پازل و ساخت مگنت بپردازند، و این گونه هم اوقاتشان را به خوبی سپری می‌کنند و هم می‌توانند درآمدزایی کنند. پازل تنها یک سرگرمی نیست بلکه یک روش فکر کردن است و باعث بهبود خلاقیت و نبوغ در افراد می‌شود. همچنین پازل می‌تواند باعث جلوگیری از بیماری هایی مانند آلزایمر شود.

 

تاریخچه پازل

 

پازل برای اولین بار در سال 1760 توسط یک قلمزن و نقشه کش انگلیسی در شهر لندن با استفاده از اره مویی ساخته شد. اولین پازل ها از طریق قرارگیری نقشه های جغرافیایی بر روی ورقه های چوبی و برش مرزها توسط اره های مویی  تولید شد. این پازل های جغرافیایی برای آموزش علم جغرافیا به خانواده‌های سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. پازل می‌توان گفت یک معمای سرگرم کننده است. پازل‌ها به چندین تکه تقسیم می‌شوند و بر روی هر تکه قسمتی از یک تصویر بزرگ قرار دارد که با قرار گرفتن در کنار سایر قطعات تصویر اصلی کامل شده و پازل به اتمام می‌رسد. پازل‌ها در ابتدا بر روی چوب ساخته می‌شدند به طوری که بر روی چوب عکس یا نقاشی چاپ می‌شد و سپس با اره مویی آن را برش می‌دادند. امروزه تولید کنندگان پازل تصاویر را روی مقوا و کاغذ مخصوص این کار چاپ می‌کنند تا سریعتر و ساده تر و ارزانتر بتوانند آن را تولید کنند. تصاویر پازل ها می‌تواند مناظر طبیعی، ساختمان ها، حیات وحش و یا هر چیزی باشد. امروزه کپی تابلوهای معروف جهان مانند مونالیزا و افراد معروف دیگر که بر روی پازل ها چاپ می‌شوند طرفداران بسیاری دارد. برخی از شرکت ها تصاویر دلخواه شما را به صورت پازل در می‌آورند و به شما ارائه می‌کنند که البته چندان هم ارزان تمام نمی‌شود. پازل‌ها در اصل به صورت ورقه‌ای ساخته می‌شوند، ولی در سالهای اخیر پازل ها از حالت ۲ بعدی فراتر رفته و امروزه پازل های ۳ بعدی نیز در بازار موجود می‌باشد که معمولاً به شکل کره هستند و تصاویر آنها در نهایت کره ی زمین، ماه و .... می‌باشد. ساخت پازل در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و همانگونه که در سایت نشان می‌دهد 29 ژانویه یعنی نهم بهمن ماه روز جهانی پازل نامگذاری شده است و در برخی کشورها این روز مهم تلقی می‌شود. این روز توسط شرکت های تولید کننده پازل تعیین شده است.

 

جنس و کیفیت پازل

 

 کیفیت کاغذ و مقوای به کار رفته در پازل برای چسب زدن و جا به جا کردن بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از پازل هایی استفاده کنید که جنس خوب و با کیفیت داشته باشند و در اثر جابجایی کیفیت خود را از دست ندهند. پس برای خرید پازل از برند های شناخته شده خریداری کنید تا قطعات بعد از استفاده سالم بمانند.

 

 

طراحی پازل

 

تکه‌های پازل معمولاً به صورت چهار ضلعی هستند. هر ضلع شامل برآمدگی و فرورفتگی با اشکال خاص است. با چنین ساختاری وقتی تکه ها در کنار هم قرار می‌گیرند در یکدیگر قفل می‌شوند تا جایی که با کشیدن یا بلند کردن یک تکه ممکن است چندین تکه ی متصل به آن نیز بهم بریزند. برش این تکه ها توسط دستگاه های بسیار گرانقیمت صورت می‌گیرد. در هر شرکت اشکال و نوع برش‌ها فرق می‌کند. امروزه تولید کنندگان پازل تصاویر را روی مقوا و کاغذ مخصوص این کار چاپ می‌کنند تا سریعتر و ساده‌تر و ارزانتر بتوانند آن را تولید کنند. امروزه کپیِ تابلوهای معروف جهان مانند ونوس و … بر روی پازل‌ها چاپ می‌شوند و طرفداران بسیاری دارند. هر عکس و شکل و منظره‌ای را می‌توان بر روی پازل‌ها گذاشت حتی عکس خود شما و عزیزان یا کودکانتان.

 

 

 

جورچین‌

 

یک نوع پازل به جورچین معروف است و سرگرمی فکری گفته می‌شود که از قطعاتی تشکیل شده است که هنگامی که به صورت مرتب در کنار هم قرار گیرند یک تصویر معنادار نشان می‌دهند. معمولاً جورچین‌ها از یک نقاشی یا تصویر الگو می‌گیرند تا فرد را برای تکمیل آن تشویق کنند. ساخت پازل و  مگنت کار آسانی است و به راحتی می‌توان در خانه درست کرد.yes

 

 

تاثیر پازل بر مغز انسان

 

تاثیر پازل بر عملکرد مغز انسان چیزی است که از مدت‌های پیش به آن پرداخته شده است، اما اخیراً دانشمندان به نتایج شگفت انگیزی از میزان تاثیر پذیری مغز در مقابل تلاش برای حل کردن پازل‌ها، دست یافته‌اند. پازل‌ها برای تدریس واژه ها، شکل ها، رنگ ها و جغرافیا و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از مهارت ها با ساخت پازل  به کودکان آموخته می‌شود و ذهن آن ها در زمینه چیدمان قطعات پازل، از چند جا تقویت می‌کند. تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که فعال سازی مغز در فرآیند حل کردن پازل ها باعث طولانی شدن عمر فرد، بالا رفتن کیفیت زندگی و کاهش ریسک ابتلا به بیماری های روانی و مغزی از جمله از دست دادن حافظه، آلزایمر و مشابه آن‌ها می‌شود.

 

جمع بندی

 

پازل وسیله‌ای سرگرم کننده و فکری برای پر کردن اوقات فراغت هم برای بزرگسالان و‌هم برای کودکان به شمار می‌رود. پازل ها انواع طرح و نقشه دارند که هر کس بر اساس سلیقه خود آنها را خریداری می‌کند. پازل ها از 9 تکه تا 42000 تکه ساخته شده‌اند. و معمولاً پازل 1000 تکه‌ای طرفدار زیادی دارد. پازل های بزرگ برای تکمیل شدن تبدیل به تابلویی زیبا می‌شوند و می‌توان آنها را قاب گرفت و به دیوار زد. امروزه که مردم دچار مشکلات فکری هستند پازل می‌تواند بخشی از این مشکلات را کم کند و تا ساعاتی فکر انسان را از همه مشکلات دور کند. پازل برای جلوگیری از آلزایمر نقش ویژه‌ای دارد. انواع پازل توسط شرکت ها تولید می‌شود، که هر کدام رده سنی متفاوتی دارد. پس برای گذران اوقات، شما می‌توانید پازل خریداری کنید و لذت تمام را از حل کردن آن ببرید و فکرتان را آرام کنید.

  • ۰
  • ۰

اسپیکر بلوتوثی

مقدمه

 

اسپیکر بلوتوثی یک بلندگوی کوچک‌ قابل حمل است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی وقت آن رسیده تا به جای استفاده از گوشی به عنوان اسپیکر از اسپیکر بلوتوثی استفاده کنید. این دستگاه به راحتی قابل حمل و استفاده در اغلب مکان ها است. مثلاً اگر شما جزو افرادی هستید که از گوش دادن به موسیقی با کیفیت در طبیعت لذت می‌برید، می‌توانید با گوشی موبایل، تبلت، لب تاپ و... به این اسپیکر وصل شوید و از صدای موزیک بهره مند شوید. استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی چند سالی است که رایج شده است. به دلیل علاقه مردم به موسیقی و حمل راحت این اسپیکرها، بازار این اسپیکرها رونق پیدا کرده است. حتی از این اسپیکرها برای هدایای تبلیغاتی هم استفاده می‌شود و یا فروشگاهای صوتی و تصویری برای فروش اسپیکر هدایا هم در نظر می‌گیرند مانند پاور بانک و فلش مموری، به این ها هدایای تبلیغاتی گفته می‌شود.

 

اسپیکر بلوتوثی

 

در سیستم های صوتی، اسپیکر بلوتوثی پیشرفته ترین و با کیفیت ترین دستگاه به شمار می‌رود. این اسپیکرها بلندگوهای کوچکی دارند که معمولاً با باتری کار می‌کنند و از طریق بلوتوث به گوشی و تبلت وصل می‌شوند. در خرید اسپیکر بلوتوث هم مثل خرید هر وسیله دیگر باید نهایت دقت را داشته باشید. باید ببینید چه ابعاد و اندازه‌ای مناسب است، عمر باتری چقدر است و چه وزنی دارد. کیفیت صدای آن چقدر است و آیا قابل رضایت ما است. این اسپیکرها به راحتی در کیف دستی، کوله پشتی و ساک ورزشی جای می‌گیرد و ساعت ها نیاز به شارژ مجدد ندارد، پس می‌توانید به راحتی در بیرون از منزل یا خودرو از این اسپیکر استفاده کنید و از موسیقی لذت ببرید.

 

 

مشخصات اسپیکر بلوتوثی

 

تنوع اسپیکر بلوتوثی آنقدر زیاد است که باید اسپیکری را انتخاب کنید که مورد نیازتان باشد. مثلاً اگر اسپیکری نیاز دارید که تمام روز کار کند باید اسپیکری انتخاب کنید که باتری قوی داشته باشد. اگر اسپیکری می‌خواهید که ضد آب باشد باید یک اسپیکر مقاوم انتخاب کنید. در اسپیکرهای بلندگو معمولاً از باتری استفاده می‌شود، که بسیاری از آن ها احتیاج به برق دارند به همین دلیل باید به کیفیت باتری بلوتوث توجه کنید. معمولاً ممکن است یک اسپیکر بلوتوثی باتری 4400 میلی آمپر داشته باشد و حدود 12 ساعت کار کند در صورتی که اسپیکری که باتری 1400 میلی آمپری دارد تنها 9 ساعت کار می کند، اما مدل‌های بزرگ‌تر که کمتر قابل حمل هستند، باتری بزرگی دارند و با توجه به مصرف بیشتر، زودتر به شارژ مجدد نیاز پیدا می‌کنند. اگر به دنبال اسپیکری هستید که بتوانید از آن برای کوهپیمایی یا کنار دریا استفاده کنیم می‌توانید انواع اسپیکر ضد آب را انتخاب کنید، اسپیکر ضد آب باعث می‌شود که در هنگام بارش باران و عبور از مناطق پر آب اسپیکر خیس نشود.

 

 

طراحی اسپیکر بلوتوثی

 

اگر می‌خواهید اسپیکر بلوتوثی را به مکان هایی مانند مسافرت‌های طولانی، کوهستان، جنگل و کنار دریا ببرید، حتماً باید به طراحی و کیفیت آن توجه کنید. بدنه اسپیکر تشکیل شده از لاستیک، فوم و مواد فلزی به شکل بهینه موجب افزایش سختی و مقاومت در برابر ضربات احتمالی می‌شود. تکنولوژی در طراحی اسپیکر بلوتوثی به گونه‌ای است که این وسیله را به یک ابزار کاربردی تبدیل کرده است. مصرف برق در این اسپیکر بسیار کم می‌باشد و در هنگام استفاده از آن، جای هیچ نگرانی برای تمام شدن باتری وجود ندارد. انواع اسپیکر های بلوتوثی با سایز کوچک به شکل های مخروطی و استوانه‌ای را می‌توانید داخل کیف حمل کنید.yes

 

اتصال اسپیکر

 

واضح است که بلوتوث یکی از روش‌های اتصالی است که تمام اسپیکرها از آن استفاده می‌کنند، اما اسپیکرهایی را می‌توان یافت که توانایی پخش موسیقی از طریق جک 3.5 میلی‌متری هدفون، SD Card، Micro-SD Card و USB را نیز دارند. همچنین برخی از اسپیکرها از فناوری بلوتوث 5.0 برای اتصال به دستگاه‌های پخش موسیقی استفاده می‌کنند. تکنولوژی به کار رفته در طراحی اسپیکر بلوتوثی به گونه‌ای است که این وسیله را به یک ابزار کاربردی تبدیل کرده است. همچنین مصرف برق در این اسپیکرها بسیار کم می‌باشد و در هنگام استفاده از آن، جای هیچ نگرانی برای تمام شدن باتری وجود ندارد. در اسپیکر بلوتوثی با مصرف انرژی بسیار کم یک صدای با کیفیت را دریافت خواهید کرد.

 

مزایای اسپیکر بلوتوثی

 

مصرف انرژی بسیار کم، این اسپیکرها قابل حمل و سبک هستند و به راحتی در کیف قرار می‌گیرند. این نوع اسپیکر بدون سیم کار می‌کند و نیازی به کابل ندارد. برقراری اتصال میان اسپیکر و لپ تاپ به صورت خودکار می‌باشد. اسپیکر بلوتوثی بدون هیچگونه محدودیت فضایی کار می‌کند. از اسپیکر بلوتوثی می‌توان به عنوان تبلیغات هم استفاده کرد و همچنین از فلش مموری و پاور بانک تبلیغاتی.

 

 

مینی اسپیکر بلوتوثی

 

همانطور که از نام این نوع از اسپیکر بلوتوثی پیداست، آن‌ها بسیار کوچک هستند. هنگامی که در حال نظافت منزل هستید و دوست دارید در حین کار به موزیک گوش دهید، این اسپیکرها به کمک‌تان می‌آیند. آن‌ها می‌توانند 6 تا 8 ساعت بدون وقفه در نزدیک‌ترین حالت به شما موسیقی پخش کنند و در عین حال زیاد دست و پاگیر نباشند.

 

 

اسپیکرهای جیبی

 

 اسپیکرهای جیبی نیز همانند مدل مینی بسیار کوچک هستند، با این تفاوت که این محصولات وزنی به اندازه‌ی یک دسته کلید دارند. به این ترتیب شما می‌توانید دنیایی از موسیقی را درون جیبتان حمل کنید. این محصولات اغلب باتری خور هستند و در رنگ‌های متنوعی در دسترس‌اند.

 

 

 

جمع بندی

 

 

همانگونه که در مطالب بالا گفته شد اسپیکر بلوتوثی جایگزین خوبی برای اسپیکر گوشی و لب تاب است. این اسپیکر ها بلندگوهای کوچکی دارند که معمولاً با باتری کار می‌کنند. از طریق بلوتوث به گوشی و تبلت وصل می‌شود و قبل از خرید اسپیکر بلوتوث باید وزن و اندازه آن را مشخص کنید. به کیفیت صدا هم توجه داشته باشید. یکی از دلایل مهمی که برای خرید اسپیکر بلوتوثی باید دقت کنید باتری داخلی آن است. مورد بعدی بدنه بلندگو، باید ضد آب باشد. یکی از دلایل مهمی که برای خرید اسپیکر بلوتوثی باید دقت کنید باتری آن است. پس این اسپیکر‌های بلوتوثی خیلی عالی هستند و برای هر کسی مورد نیاز است. به شما پیشنهاد داشتن همچین اسپیکری را می‌دهیم. با خرید این اسپیکرهای فوق‌العاده زندگی پر از صداها و صوت‌های زیبا را به خود هدیه دهید.

 

 

 

  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم با روشی ساده و قابل اجرا به صورت گام به گام آموزش کانفیگ سوئیچ سیسکو را برای شما خوانندگان محترم ارائه دهیم. 
شاید زمانی که درباره کانفیگ صحبت بشود اولین چیزی که در ذهن شما بیاید، کانفیگ روتر سیسکو باشد. ولی باید گفت که سوئیچ سیسکوها هم دارای نقش مهمی در این فرایند هستند. سوئیچ سیسکو ارتباط بین دیوایس های درون شبکه را مدیریت می کند و روتر سیسکو ترافیک های ورودی و خروجی به شبکه را مدیریت می نماید. 
برای آموزش کانفیگ سوئیچ سیسکو در این مقاله ما از نرم افزار PUTTY  و خط فرمان استفاده می کنیم.

 

مراحل انجام کانفیگ سوئیچ سیسکو :


قبل از انجام کار باید از مدل سوئیچ سیسکو خود و سلامت فیزیکی آن به طور کامل مطمئن شوید. سوئیچ را روشن کنید و ببینید تمام چراغ ها روشن میشوند، پس از اطمینان کار را شروع کنید.

اولین مرحله از کانفیگ سوئیچ سیسکو اتصال آن به PUTTY  است. برای این کار از یک کابل سریال استفاده کنید و سوئیچ را به کامپیوتری که این نرم افزار را دارد وصل کنید. 
در مرحله بعدی باید برنامه مذکور را اجرا کنید و روی تنظیمات Connection type  در پنجره پیکربندی بروید و روی گزینه serial  کلیک کنید. 
در قسمت بعد باید در serial line to connect to  پورتی که شبکه به آن متصل است وارد کنید. 
حال نوبت به تعیین سرعت ارتباط با سوئیچ می رسد، برای سری های 300 تا 500 بهتر این است که از مقدار 115200 استفاده کنید.
در مرحله بعد باید کادر data bits را با مقدار 8 تنظیم کنید.
برای کادر stops bits عدد 1 را وارد کنید.
 روی گزینه parity  کلیک کنید و مورد none  را انتخاب کنید.
در گزینه flow control  نیز گزینه none  را بزنید.


پس از انجام مراحل گفته شده باید تنظیماتی که گفته شد را ذخیره کنید و PuTTY CLI را اجرا کنیم. انجام این کار با انتخاب گزینه session  از پنل سمت چپ قابل انجام است.

پس از آن در فیلد saved session برای تنظیماتی که می خواهیم ذخیره کنیم نامی انتخاب می کنیم. سپس روی دکمه save کلیک می کنیم.
در پایین صفحه گزینه open  را می زنیم تا محیط خط فرمان CLI اجرا شود. پس از آن می بینیم که عبارت Switch نمایان می شود.

در این مرحله باید فرمان Enable  را تایپ کنیم تا بتوانیم وارد محیط پیکربندی سوئیچ سیسکو شویم. پس از آن خط فرمان به صورت #Switch می شود. 
برای شناسایی راحت تر سوئیچ سیسکو لازم است تا نام میزبان به برای آن تعریف کنیم. برای این کار به صورت زیر عمل می کنیم: 
Switch(config)# hostname نام دلخواه  
access-switch1(config#)

در مرحله پس از نام گذاری برای ایجاد امنیت باید گذرواژه برای کانفیگ سوئیچ سیسکو بگذاریم. برای این کار دستور زیر را انجام می دهیم :
 نام انتخابی  (config) # enable secret COMPARI7ECH

در این مرحله از آموزش کانفیگ سوئیچ سیسکو می خواهیم پیکربندی تلنت و گذرواژه های دسترسی کنسول را انجام دهیم. این مرحله از این جهت که باعث می شود به صورت ایمن به سوئیچ متصل شوید، حائز اهمیت است. از روش زیر می توان برای انجام این کار استفاده کرد.  access-switch 1 در این جا نام انتخابی شماست. 
access-switch1 (config) # line vty 0 15 
access-switch1 (config-line) # password COMPARI7ECH 
access-switch1 (config-line) # login 
access-switch1 (config-line) # exit 
access-switch1 (config) #


در این مرحله می خواهیم مشخص کنیم که چه آدرس های آی پی اجازه دسترسی به تلنت را دارند. این آدرس ها باید به PuTTY CLI اضافه شوند. این مسیر برای انجام عمل گفته شده استفاده می شود :
access-switch1 (config) # ip 
access-list standard TELNET-ACCESS 
access-switch1 (config-std-nacl) # permit 216.174.200.21 
access-switch1 (config-std-nacl) # permit 216.174.200.21 
access-switch1 (config-std-nacl) # exit

پس از انجام مراحل گفته شده در پیش تر باید یک آدرس آی پی مدیریتی مشخص کنید. برای این کار به این صورت عمل کنید :
access-switch1(config)# interface vlan 1 
access-switch1(config-if)# ip address 10.1.1.200 255.255.255.0 
access-switch1(config-if)# exit 
access-switch1(config)#

حال باید اختصاص گیت‌وی پیش‌فرض به سوئیچ را انجام دهیم.
پیشنهاد ما این است که در این مرحله پورت‌های باز بدون استفاده را غیر فعال کنید.
پس از به پایان رسیدن مراحل کامل فرآیند پیکربندی ذخیره سازی تنظیمات انجام شده لازم است. 

سرور اچ پی :
به عنوان اطلاعات تکمیلی در این مقاله لازم است تا با سرور اچ پی هم آشنا شوید. زیرا این سرور در شبکه نقش بسیار مهم دارد. سرور hp وظایف مهمی مانند: انتقال اطلاعات، پردازش، ذخیره سازی و اختصاصی کردن منابع شبکه است.
 

  • ۰
  • ۰

سوئیچ سیسکو

 

مقدمه

سوئیچ سیسکو یک سخت افزار بسیار کوچک کاربردی می‌باشد که می‌تواند تمامی ارتباطاتی که در یک محیط وجود دارند را جمع کند و باعث شود تا کیفیت ارتباطات افزایش پیدا کند. امروزه سوئیچ های سیسکو موفق شده‌اند که جای پهن باند را بگیرند و از محبوبیت بسیار زیادی در شرکت های مختلف برخوردار باشند. از آنجایی که این محصول در شرکت سیسکو پر آوازه ساخته می‌شود دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد و ویژگی های منحصر به فردی را نیز دارد. سوئیچ سیسکو یکی از پر آوازه ترین برندها در زمینه شبکه است. یکی از مهمترین عناصر شبکه سوئیچ سیسکو می‌باشد. شرکت سیسکو با تولید سوئیچ های شبکه در مدل‌های مختلف نیاز همه کاربران را به بهترین و عالی ترین نحو برآورده کرده است و پاسخگوی نیاز همه کاربران است.

 

 

سوئیچ سیسکو

سوئیچ شبکه دستگاهی است که نودهای تحت شبکه سرور، دوربین مداربسته و کامپیوتر و ... را از طریق سوئیچینگ بهم وصل می‌کند. سوئیچ سیسکو دریافتی را دریافت و پردازش کرده و سپس برای ارسال به مقصد تصمیم گیری می‌کند که از کدام درگاه خود ارسال کند. در حقیقت سوئیچ می‌داند که کدام پورت سوئیچ به کدام آدرس تعلق دارد. بدون شک قدرتمندترین و محبوب ترین سوئیچ های شبکه متعلق به شرکت سیسکو بوده و طبق آمار موجود سوئیچ Cisco 2960 پرفروش ترین سوئیچ سیسکو به حساب می‌رود. آخرین مدل تولید شده از سوئیچ 2960 سری X و XR بوده مدل های قبل تر از آن دیگر تولید نمی‌شوند. سوئیچ پرکاربرد دیگر سیسکو سوئیچ 3750 بوده که دیگر تولید نشده و سری جدید آن Cisco-3850 می‌باشد. این سوئیچ در لایه سه کار می‌کند و قابلیتهای مسیریابی را به شبکه اضافه می‌کند.

 

 

طول عمر سوئیچ سیسکو

کیفیت و طول عمر سوییچ های سیسکو و همچنین کاربرد این سوییچ ها به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. این سوییچ‌ها به هیچ عنوان قطعی و کندی ندارند و این باعث آسوده خاطری کاربران شده است. این سوئیچ سیسکو در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده است که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارد که در زمان و مکان مناسب استفاده خواهند شد.

 

 

مزایای سوئیچ  سیسکو

در زمان ایجاد شبکه‌های کامپیوتری، هاب به علت داشتن قیمت پایین‌تر پیشنهاد می‌شد. اما بهره‌گیری از هاب باعث ایجاد سربار زیاد در شبکه می‌شود که این مشکل با سوئیچ حل می‌شود. در واقع هاب وسیله‌ای ساده است که تمام ترافیک ورودی به خود را به سایر پورت‌ها می‌فرستد که می‌تواند منجر به ترافیک غیر ضروری در شبکه و در نتیجه تصادف شود. چرا که سوئیچ با در اختیار داشتن آدرس هر رایانه در شبکه، بسته‌های موجود را به رایانه‌ی یا هر ابزار مبتنی بر شبکه‌ای ارسال می‌کند که مقصد بسته‌ی مورد نظر است.

 

 

سوییچ های سیسکو 2960x

سوئیچ های سری 2960X آشناترین سوئیچ های شبکه در ایران هستند. سری 2960X با اینکه سوئیچ های شبکه سازمانی به حساب می‌آیند، در عین حال قیمت مناسبی دارند. سوئیچ های سری 2960 سیسکو در لایه دو شبکه کار می‌کنند، قابلیت Stack شدن دارند، از فیبر نوری Gigabit Ethernet پشتیبانی می‌کنند. استقرار و مدیریت این سوئیچ ها بسیار آسان بوده و همچنین عیب یابی troubleshoot ساده‌ای دارند. شما می‌توانید با اولین بار روشن کردن سری 2960X به سادگی و با یک پیش فرض اتوماتیک آنها را تنظیم و آماده‌ی کار کنید. مصرف انرژی این دسته از سوئیچ های سیسکو نیز اقتصادی است. این سوئیچ ها در بعضی مدلها از قابلیت POE پشتیبانی می‌کنند.

 

 

سوئیچ سیسکو 3850

سوئیچ های سری 3850 سیسکو سوئیچ های لایه دسترسی محسوب می‌شوند. در ایران گاهی این سوئیچ ها به عنوان سوئیچ لایه هسته نیز استفاده می‌شود، با این حال به دلیل ظرفیت بالا و کیفیت خوب این سوئیچ‌ها و پشتیبانی از انواع تکنولوژی‌ها، قابلیت اتصال به انواع ماژولهای تا 10 گیگابیت، در بسیار از سازمان ها بدون مشکل از این سوئیچ در لایه هسته استفاده می‌شود.yes

 

 

سوئیچ سیسکو 3650

سری 3650 سیسکو یک سوئیچ لایه دسترسی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با این سوئیچ ها شبکه‌ای ادغام شده از شبکه سیمی و بی سیم داشته باشید. عملیات اجرایی با آن ساده است و تجربه کیفیتی بهتری از سری 2960 به شما می‌دهد و از قابلیت UPOE نیز برخوردار است. همچنین انواع مختلفی از مبدل های اترنت و فیبر را پشتیبانی می‌کند.

 

 

سوئیچ سیسکو 9200

سوئیچ های سری 9000 و اولین سری آن یعنی 9200 از سوئیچ های جدید شرکت سیسکو محسوب می‌شوند که چندان در ایران شناخته شده نیست اما استفاده از آن به دلیل مزایایی که دارد رو به گسترش است. سوییچ مدل 9200 سیسکو ساده و کارآمد با همان کاربردهای سوئیچ های سری 2960 طراحی شده‌اند.

 

 

سوئیچ سیسکو 9300

اگر مجموعه بزرگی دارید و کاربران شما تعداد زیادی هستند سوئیچ سری 9000 برای شما بهترین انتخاب است. این سوئیچ ها با کارایی بسیار بالا ظرفیتی بالغ بر 400 گیگابیت جهت انتقال به شما می‌دهد. تاخیر بسیار کم و مصرف انرژی بهینه از دیگر مشخصات این سری سوئیچ‌ها است. این سوئیچ‌ها شامل دو سری 9500 و 9300 هستند.

 

 

سوئیچ سیسکو 9400

مدل 9400 این خانواده همانند سری‌های 4500-E و 6500 ماژولار بوده و برای لایه هسته ساختار سوئیچینگ طراحی شده‌اند. پهنای باندی از 480 گیگابیت بر ثانیه در هر کدام از ماژول‌ها تا 9 ترابیت بر ثانیه در هر شاسی ماژول‌های قابل سفارش متنوع 1، 10، 25 و 40 گیگابایتی برای پورت‌های Uplink و ماژول‌های مالتی گیگ 1 گیگابیت مسی یا فیبر نوری و 10 گیگابیت فیبر نوری است.

 

 

 

جمع بندی

چندین سال است که تکنولوژی پیشرفت کرده و روز به روز هم پیشرفته تر می‌شود. این تکنولوژی شامل همه چیز می‌شود. با وجود سرور های شبکه هر کسی در خانه خود با خیال راحت می‌تواند شرکت و کارخانه و هر مکان دیگر که متعلق به خودش است را تحت کنترل بگیرد. این سوییچ های شبکه با اتصال به دوربین های مداربسته اطلاعات دقیق را به شما در هر جای جهان باشید می‌رسانند. این سوییچ ها به غیر اینکه در زمینه دوربین مداربسته فعالیت دارند. در سیستم های شبکه‌ای ماهواره‌ای هم کاربرد دارند. کاربرد این سیستم در شبکه کامپیوتری نیز بی تاثیر نیست. به ما اعتماد داشته باشید، وظیفه ما معرفی بهترین‌ها به شما است.

 

 

 

 

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی

مقدمه

 

برای جذب مشتری و بازدید کسب و کار خود باید به سمت تبلیغات بروید و ما در این متن به شما روش تبلیغات درست را می‌گوییم. امروزه تبلیغات یکی از مهمترین شاخه ها برای رونق بخشیدن به کسب و کار است. معمولاً برای تبلیغات نزدیک سال تازه و عید مردم شروع به دادن هدایای تبلیغاتی می‌کنند. یا مثلاً در یک گوشی فروشی با خرید دو عدد گوشی به شما یک عدد فلش مموری یا پاور بانک هدیه می‌دهند. که به این ها فلش مموری تبلیغاتی یا پاور بانک تبلیغاتی گفته می‌شود. شما با دریافت این هدایا تشویق شده و دوباره به همان گوشی فروشی باز خواهید گشت و یا افراد دیگر را معرفی خواهید کرد. معمولاً برای تبلیغات از اسپیکر بلوتوثی هم استفاده می‌شود و خواهان زیادی دارد. در بانک ها معمولاً خودکار یا سر رسید به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه می‌دهند. این یک نوع زرنگی است که مردم همیشه به سررسید و خودکار احتیاج دارند و دائماً آنها را در دست می‌گیرند.

 

 

هدایای تبلیغاتی

 

هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که با هدف تبلیغات و شناخته شدن یک برند یا یک فروشگاه عرضه می‌شوند. یکی از تاثیرگذارترین ها برای نگه داشتن مشتری و جذب مشتری های دیگر همین هدایای تبلیغاتی هستند. مشتری ها زمانی که هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند مجذوب مغازه شما خواهند شد. شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می‌تواند اثر زیادی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد، بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، به کارگیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران به کار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می‌کنن. هدیه‌ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد و باعث رضایت مشتری گردد. هدایای تبلیغاتی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاثیر این هدایا در جذب مشتریان بر هیچ فردی پوشیده نیست. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در یک محصول خلاصه نمی‌شوند.

 

 

هدایای تبلیغاتی در میزان فروش

 

افزایش تبلیغات در کوتاه مدت باعث افزایش فروش می‌شود. پس باید تبلیغاتی شروع کنید که بازگشت مشتری داشته باشد اگر تبلیغات شما بی کیفیت باشد و یا حتی از هدایای تبلیغاتی بی کیفیت استفاده کنید حتماً تبلیغات شما با شکست مواجه خواهد شد. مثلاً اگر می‌خواهید فلش مموری تبلیغاتی هدیه بدهید حتماً با جنس آن عالی باشد. یا اگر گوشی فروش می‌خواهد هدیه تبلیغاتی بدهد پاور بانک انتخاب عالی است. یا اگر فروشگاه صوتی تصویری هدیه‌ای در نظر گرفته است اسپیکر بلوتوثی مورد خیلی خوبی است. تاثیر تبلیغ بیشتر از اینکه در مرحله قبل از خرید باشد در مرحله بعد از خرید نمایان می‌گردد. هدف اصلی تبلیغات داشتن جایگاه در ذهن مشتری است. متغیرهای دیگر باعث فروش می‌گردد و مورد پسند واقع شدن تبلیغ خیلی مهم است. مورد پسند واقع شدن تنها عاملی است که میزان فروش با آن تغییر پیدا می‌کند. تبلیغات مورد پسند یعنی تبلیغاتی که ذهن مشتری را مدت زمان بیشتری به خود مشغول می‌کند و جایگاهی جداگانه به خود اختصاص می‌دهد. اما فراموش نکنیم آنچه که باید مورد پسند واقع شود محصولی است که به مردم ارائه می‌دهید.

 

 

هنر هدیه دادن

 

باید به مشتریان هدیه‌ای داده شود که بتوانند با حفظ، نگهداری و استفاده‌ی دائم از آن‌ها، کالاها و خدمات و نام و نشان فروشگاه را به یاد آورند. از نظر کلی هر چه عمر یک هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، نام شرکت تبلیغ کننده که روی آن حک شده است بیشتر دیده می‌شود. پس در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود دقت کنید تا نام فروشگاه یا شرکت شما همیشه بدرخشد و در دست مشتریان شما جا به جا گردد. همه ما از گرفتن هدایایی همچون گل و خوراکی لذت می‌‌بریم. آن‌ ها را نیز می‌‌توان به عنوان هدیه به دیگران داد. اصلاً هم قرار نیست گفته شود آن ‌ها هدایای خوبی برای مشتریان نخواهند بود. یک گلدان گل زیبا یا جعبه کلوچه می‌‌تواند هدیه خوش ‌آمد گویی بسیار زیبایی باشد. اما آن‌‌ها چیزی به عنوان هدیه بازاریابی به یاد ماندنی نخواهند بود که همیشه در نزدیکی افراد باشند. چیزی که تمام می‌‌شود فقط می‌‌تواند تا یک سال یادآور چیزی باشد بعد از اینکه شکلات تمام شد دیگر کسی سراغ جعبه‌اش نمی‌رود. پس در انتخاب هدیه حتماً دقت کنید. هدیه دادن در مناسبت‌های خاص تقویم، بسیار رایج است و مردم از آن استقبال می‌کنند. افراد به دنبال ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. شما می‌توانید از این روش‌ها به‌عنوان راهی برای تبلیغ محصول در کل سال استفاده کنید.yes

 

 

هزینه تبلیغات

راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، ولی در تبلیغات نباید خساست به خرج بدهید و کیفیت را فدای کاهش هزینه‌ها کنید. زیرا این کار بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد و این تأثیر موجب تغییر نتیجه‌ی نهایی می‌شود. همیشه تبلیغات موفق هزینه دارد و به همین دلیل هم مؤثر است. پس باید برای تبلیغات هزینه‌ای کنار بگذارید که با جذب مشتری به جیب شما باز خواهد گشت. تبلیغات چاپی اگر چه از نظر برخی از افراد قدیمی شده است، اما همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. تولید بروشورها، کارت‌های تبلیغاتی و بیلبوردهای سطح شهر، کمک بزرگی به تبلیغات موثر می‌کند. دیدن مداوم تبلیغات، در طول رفت و آمد و برخورد با بنرها باعث می‌شود که برند‌ها در ذهن مخاطبان جای خودشان را پیدا کنند و ثبت شوند.

 

جمع‌بندی

روش های زیادی برای تبلیغات و هدایای تبلیغاتی وجود دارد به شرطی که با کیفیت باشند. روش های تبلیغات موثر که در این مقاله از آن‌ها نام بردیم، می‌توانند راهی باشند برای اینکه شما را به موفقیت در تجارت برسانند. زمانی که یک محصول به درستی و با کیفیت بالا تولید می‌شود، با تبلیغات اصولی در کوتاه‌ترین زمان به شهرت می‌رسد. ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطب، با تبلیغ درست و روش‌های خاص آن صورت می‌گیرد که اگر به آن‌ها توجه کافی شود، موفقیت شما در کارتان را تضمین می‌کند. بنابراین توجه به راه‌های تبلیغ و انتخاب بهترین روش برای آن، کاری است که باید آن را در کارتان جدی بگیرید و بخش مهمی از فعالیتتان را متوجه آن کنید.

 

 

  • ۰
  • ۰

سوئیچ های صنعتی سیسکو یک دسته سوئیچ هایی با ایمنی بالا و کاربرد بسیار راحت هستند. در این مقاله این سوئیچ های کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد. تا پایان همراه ما باشید.

 

مقدمه
سوئیچ صنعتی از انواع سوئیچ های اترنت هستند. این سوئیچ ها کاربردی و به صرفه می‌باشند. 
سوئیچ های صنعتی در محیط های سخت بسیار مقاوم هستند، و همچنین به دلیل انعطاف پذیر بودن آن ها در مصارف مختلف کاربرد دارند.


سوئیچ های سیسکو برای محیط های صنعتی


سوئیچ سیسکو را به این منظور طراحی کرده اند که تا برای توسعه و پیشرفت شرکت‌های صنعتی از آن استفاده کنند. سوئیچ سیسکو ارتباط شبکه را در در تمامی محیط ها از جمله نفت و گاز و یا معادن و غیره را برقرار می‌کنند.
سوئیچ سیسکو از نرم افزارهای مختلف به صورت دو لایه و سه لایه در شبکه استفاده می‌کنند.
سوئیچ های سیسکو از ماژولار ساخته شده اند که بسیار کاربردی هستند و به حفظ سرمایه‌ی شما کمک می‌کنند. سیسکو با ارائه راه حل های زیادی که دارد به IT کمک می‌کند تا اطلاعات مهم را به دست آورد.
سوئیچ های سیسکو دارای تکنولوژی دسترسی هستند، این تکنولوژی روی انعطاف پذیری شبکه تاثیر دارد و این امر باعث می‌شود تا زمان از کار افتادن سوئیچ های صنعتی سیسکو کاهش پیدا کند.
همچنین دارای ویژگی لمس صفر است که ویژگی لمس صفر به این معنی است که دیگر نیازی به تنظیم مجدد دستگاه های پیکربندی نیست و یک بار تنظیم شدن آن ها کافی است.
سوئیچ سیسکو از پرکاربرد ترین وسیله هایی است که در شبکه و سازمان ها استفاده می‌شود. این سوئیچ ها اولین لایه برای اتصال دستگاها به شبکه است بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.
سوئیچ های سیسکو دارای پایداری و مقاومت بالایی هستند و با استفاده از آن ها به راحتی می‌توان تمام شبکه را مدیریت کرد و با استفاده از قابلیت این سوئیچ ها امنیت شبکه را نیز می‌توان بالا برد.
سیسکو در مدل سنتی خود سه لایه ای است و برای مدیریت شبکه آن را به سه لایه تقسیم می‌کند.


سوئیچ های سیسکو در لایه Access


در اکسس دستگاه هایی مانند سرورها به سوئیچ ها وصل می‌باشند. برقراری ارتباط در این لایه معمولا دو لایه ای است. سوئیچ سیسکو های لایه ی اکسس کلاینت ها را به به شبکه وصل نموده و ارتباط این کلاینت ها با هم را برقرار می‌کند. سوئیچ های سیسکو در انواع مختلفی در این لایه استفاده می‌شوند.
یکی از انواع سوئیچ های سیسکو سری 9000 هزار کاتالیست است. این سوئیچ قابلیت های بیشتری نسبت به سایر سوئیچ ها دارد. این سری قابلیت برنامه ریزی چیپ ها را داشته، از پردازشگر چهار هسته ای استفاده کرده و رم و فلش روی سوئیچ فضای بیشتری دارد.

 

دیگر محصولات شرکت سیسکو


شرکت سیسکو از معروف ترین شرکت های جهان است که سیستم ها و سخت افزارهای شبکه را تولید می‌کند. روتر سیسکو یک سخت افزار است که در شبکه به کار می‌رود.
کابل شبکه با استفاده از روتر می‌تواند وسیله های مختلف را توسط اینترنت به هم وصل کند. روترهای سیسکو به هر کدام از وسیله ها یک IP می‌دهند، این IP باعث می‌شود داده ها بین مسیر گم نشوند و به درستی به مقصد مورد نظر می‌رسند.


سرور اچ پی


سرور به معنی خدمات دهنده است. این ابر رایانه همیشه در دسترس است و وظیفه دارد داده ها را مدیریت کند. سرور اچ پی به عنوان قلب شبکه است زیرا وظیفه‌ی انتقال داده ها و پردازش و ذخیره ی آن ها را بر عهده دارد.
شرکت HP محصولاتی مانند سوئیچ و روتر را ارائه می‌دهند و اصلی ترین محصول این شرکت سرور اچ پی است.

سرور HP در واقع مجموعه ای از نرم افزارهایی است که برای مدیریت اطلاعات و سایر قابلیت های مورد نیاز کاربرد دارد.
دلیل محبوبیت سرور اچ پی امنیت بالای آن است و همچنین از انواع پردازنده های مختلف استفاده کرده است و همچنین از پردازنده های 4 تا 28 هسته ای استفاده می‌کنند. این شرکت به طور مداوم در حال بروز رسانی محصولات خود می‌باشد.
یکی دیگر از دلایل مهم محبوبیت سرور اچ پی این است که این سرورها طراحی منحصر به فردی دارند و همچنین می‌توانید آن را تست کنید و از خطا نداشتن آن ها اطمینان حاصل کنید.

  • ۰
  • ۰

سوئیچ سخت افزاری است که در شبکه به منظور اتصال دستگاه ها و رد و بدل داده ها و اطلاعات میان آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، این قطعه سخت افزاری که در لایه 2 مدل osi فعالیت می کند با کمک آدرس سخت افزاری که از آن بهره مند است به رد و بدل اطلاعات می پردازد.
البته لازم است که بدانید نوعی سوئیچ نیز وجود دارد که در لایه سوم قرار گرفته و از طریق فرایند مسیریابی برای ارتباط میان شبکه های مختلف عمل می کند.
اکنون که تا حدودی با مفهوم سوئیچ و کاربرد آن در شبکه آشنا شدید در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد سوئیچ سیسکو در اختیارتان قرار دهیم لذا دعوت می کنم با ما همراه باشید.

 

سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو در زمره قدرتمندترین و معروف ترین سوئیچ های شبکه قرار دارد و در انواع مختلفی تولید و در بازار موجود می باشد البته برخی از آن ها با روی کار آمدن سری های جدید منحل شده و دیگر توسط شرکت سیسکو تولید نمی شوند که برای این مورد می توان سوئیچ 2960 سری X و XR را مثال زد  که دیگر مدل های قبلی آن دیگر تولید نشده و موجود نمی باشد.


مزایای استفاده از سوئیچ سیسکو

 

امکان برقراری ارتباط میان بیش از صدها دستگاه در شبکه تنها توسط این سخت افزار وجود دارد
برقراری ارتباط میان اجزای شبکه را با سرعت بالایی فراهم می کند.
فراهم نمودن امکان دسترسی کاربران به بخش های مختلف در شبکه
توسعه و گسترش شبکه بدون آن که در سایر بخش های موجود اختلال ایجاد شود.
صرفه جویی در کابل های مصرفی در شبکه
امکان دسترسی راحت و آسان به تعداد زیادی پورت به منظور اتصال سریع به رایانه ها، روترها و حتی سرورهای شبکه
نصب و راه اندازی راحت و آسان بدون آن که نیاز به مهارت و دانش فنی خاصی باشد
انتقال سریع داده ها از آدرس مبدا به آدرس مقصد
علاوه بر مزیت های فوق الذکر، سوئیچ سیسکو از قابلیت های بی نظیر دیگری مانند امکان تغییر کلمه عبور سوئیچ و آپدیت نرم افزاری که بر روی ان نصب شده است برخوردار می باشد.

 

انواع سوئیچ سیسکو

 

سوئیچ سیسکو در انواع مختلفی تولید و در بازار موجود می باشد که هر کدام از آن ها با هدف کاربرد خاصی طراحی و ساخته می شوند. به عنوان مثال در شبکه های محلی از سوئیچ های کاتالیست و در دیتاسنترها از سوئیچ های Nexus استفاده می شود.کارایی بالا، قابلیت توسعه امنیت و دسترس پذیری از مهم ترین ویژگی های سوئیچ های سیسکو می باشد که موجب شده تا در بازار به عنوان پرفروش ترین سوئیچ ها شناخته شوند.


سوئیچ های سیسکو در حالت کلی به دو دسته ذیل تقسیم می شوند:
سوئیچ سیسکو با پیکربندی ثابت
این نوع سوئیچ که با نام سوئیچ fixed نیز معروف است دارای تعدادی پورت ثابت می باشد و برای انواع مختلف شبکه ها کاربرد دارد.
این سوئیچ ها در انواع 8 پورتی، 16 پورتی، 24 پورتی و... موجود می باشد.


سوئیچ ماژولار سیسکو

در این نوع سوئیچ از طریق اضافه کردن ماژول امکان اضافه کردن تعداد پورت سوئیچ بر اساس نیاز کاربر وجود دارد، لذا اگر قصد دارید که شبکه خود را توسعه دهید استفاده از این نوع سوئیچ ها می تواند کاملا کاربردی و از نظر قیمت نیز به صرفه باشد.همچنین لازم است که بدانید این نوع سوئیچ سیسکو در شبکه های سازمانی و اینترپرایز ها و دیتاسنترها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.


سوئیچ صنعتی سیسکو


این نوع سوئیچ سیسکو در زمره سوئیچ های ماژولار قرار دارند و همانطور که از نامش نیز پیدا است در صنعت کاربرد دارند از مهم ترین ویژگی های این نوع سوئیچ با توجه به نوع و کاربردی که دارند می توان به عمر طولانی، امنیت بالا، کم بودن هزینه های عملیاتی اشاره کرد.
آیا انواع حافظه های سوئیچ سیسکو را می شناسید
Ram : این نوع حافظه در دستگاه های کامپیوتر، حافظه فرار است، 
NVRAM : حافظه ای غیر فرار که به صورت فایل کانفیگ در فلش قرار می گیرد. و دلیل نامگذاری آن به NVRAM این است که به صورت حافظه جداگانه در RAM بالا می آید.
ROM : این حافظه بوت شدن دستگاه سیسکو را بر عهده دارد و پارامترهای بوت را نمایش می دهد. 
Flash : این نوع حافظه مانند فلش های معمولی در داخل دستگاه قرار دارد جالب است که بدانید در روترهای سیسکو می توانید این فلش را خارج کرده و از این طریق سیستم بدون سیستم عامل خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها برای تبلیغات و ماندگاری برند شما در ذهن مشتری است. اگر قصد دادن هدیه به یک گروه خاصی دارید باید در انتخاب خود بیشتر دقت کنید تا کادوی تبلیغاتی شما برای آن گروه مناسب و قابل استفاده باشد.wink

مقدمه

دادن هدایای تبلیغاتی خاص مثل پاور بانک تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای ماندگاری برند شما در ذهن مشتری است. هدیه تبلیغاتی همچنین یک راه کم‌هزینه برای تبلیغ کسب و کار شماست. اگر قصد دادن هدیه به یک گروه خاصی دارید باید در انتخاب خود بیشتر دقت کنید تا کادوی تبلیغاتی شما برای آن گروه مناسب و قابل استفاده باشد.

 

  هدایای تبلیغاتی خاص -1

هدیه تبلیغاتی مناسب خانم‌ها

خانم‌ها یکی از مخاطبان و دریافت کننده‌های هدایای تبلیغاتی خاص هستند که با توجه به حساس بودن و مشکل‌پسند بودنشان باید در انتخاب هدیه برای آنها دقت کرد. البته محدودیتی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی به بانوان وجود ندارد ولی می‌توانید با توجه به شرایط و گروه مخاطبانتان، هدایای تبلیغاتی مناسب بانوان مانند ست تبلیغاتی مانیکور، آینه تبلیغاتی، چتر زنانه تبلیغاتی، ماگ و فلاسک تبلیغاتی، ساعت رومیزی تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی و ... برای آنها انتخاب کرد.yes

  هدایای تبلیغاتی خاص -1

هدیه تبلیغاتی مناسب آقایان

برای آقایان هم همانند خانم‌ها محدودیتی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی وجود ندارد. شما انتخاب‌های زیادی می‌توانید داشته باشید. ابزارآلات ابزار تبلیغاتی، محصولات دیجیتالی تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی و چراغ قوه تبلیغاتی انتخاب‌های خوبی برای شما هستند.

  فلش مموری تبلیغاتی -1

هدیه تبلیغاتی مناسب جوانان، دانش آموزان و دانشجویان

مطمئنا اگر بتوانید نظر قشر جوان را با هدایای تبلیغاتی به سوی خود جلب کنید موفقیت بزرگی برای شما خواهد بود. از آنجا که علاقه‌مندی‌های جوانان و دانشجویان گسترده و مختلف است انتخاب برای شما سخت نیست. می‌توانید از انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتالی مانند فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی، پاوربانک تبلیغاتی، هدست بلوتوثی تبلیغاتی، خودکار و ست خودکار تبلیغاتی، چراغ مطالعه تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی برای این منظور استفاده کنید.

 

هدایای تبلیغاتی مناسب کارمندان

کارمندان روزمره از وسایل مختلفی استفاده می‌کنند و شما می‌توانید به صورت هوشمندانه یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای این قشر در نظر بگیرید که روی میز کار خود قرارداده و با آن سر و کار داشته باشند. ست خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، ساعت رومیزی تبلیغاتی، جلد مدارک و جای کارت ویزیت تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی از بهترین انتخاب‌ها برای دادن هدیه تبلیغاتی به کارمندان است.

  • ۰
  • ۰

سلامی دوباره خدمت همراهان همیشگی مون
امروز با انرژی بیشتری میخوام میزبان لحظه هاتون باشم، و راجع به هدایای تبلیغاتی صحبت کنم که چجوری میشه ازش کسب درآمد کرد و میلیونر شد!

  افزایش درآمد -1

خب میدونیم که امروزه بازاریابی، یکی از نیازهای ضروری برای ارتقا کسب ‌وکارها محسوب می‌شه. تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی، یکی از اصول بازاریابی و از بهترین انواع تبلیغاته.
همون ‌طور که می‌دونین استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کنه و برای بسیاری از شرکت‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست؛ به همین دلیل بهتره برای تبلیغ و معرفی خود از روش های مقرون به صرفه تر که هدف بیشتری رو در بر می گیره مثل هدایای تبلیغاتی استفاده بشه. این هدایا می‌تونن به‌آسونی و با سرعت خوبی در بین مخاطبان پخش بشن و معرف برند، محصولات و خدمات شرکت‌های تبلیغ دهنده باشن

هدایای تبلیغاتی محصولاتین که از طرف صاحبان کسب‌وکار به دوستان، نزدیکان، مشتریان، نمایندگی‌ها و شرکای تجاری با اهدافی مانند معرفی، انتشار و تبلیغ برند، هدیه داده می‌شن.

این هدایا به مناسبت های مختلفی به مخاطبین داده میشه، مثل مراسم شروع به کار یک کسب و کار، سالگرد تولید یک کسب وکار، مناسبت های ملی و مذهبی مثل هدایای تبلیغاتی شب عید و مناسبت های رسمی مثل برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و استفاده از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی .

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی

  افزایش درامد -1

استفاده از نوآوری و خلاقیت تو طراحی هدیه تبلیغاتی اهمیت خیلی زیادی داره. از نکات مهمی که می‌تونم به اونا اشاره کنم، استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزشمند و کاربردیه و حتما هم نباید گرون قیمت باشن ؛ جوری که اگه خودمون همون هدیه رو بگیریم، برامون ارزشمند و قابل‌استفاده باشه. توجه به این نکته هم مهمه که هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه باید برای شرکت تبلیغ دهنده مقرون‌به‌صرفه باشن، باید از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشن، تا مطمئن باشیم که افراد در امور روزمره‌ی خودشون از اونا استفاده می‌کنن.بررسی ها نشون می ده با شاخص هزینه در کنار اثربخشی و موندگاری پیام برند، استفاده از تکنیک هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین رتبه ها رو تو این شاخص به نسبت سایر روش های تبلیغاتی به خودش اختصاص می ده.

افزایش اثربخشی تبلیغات با استفاده از هدایای تبلیغاتی

  افزایش درآمد -1

هدایای تبلیغاتی می‌تونن نقش مهمی تو افزایش میزان وفاداری مشتریان داشته باشن. استفاده از مشوق‌های تبلیغاتی و هدایای مناسب می‌تونه تو مشتریان و مخاطبان احساس ارزشمندی ایجاد کنه و مشتریانی رو که از راه های مختلف با شما آشنا شدن رو به شما نزدیک‌تر و تو برقراری ارتباط مؤثر با شما ترغیب کنه. استفاده از اونا به‌عنوان مکمل سایر فعالیت‌های تبلیغاتی می‌تونه مشتریان بالقوه رو جذب کنه و اونا رو برای خرید تشویق کنه.

  افزایش درآمد -1

این محصولات در عین کوچیکی بسیار متنوعن. تنوع رنگی و طرح‌های مختلف، یکی از ویژگی‌های این نوع از هدایای تبلیغاتیه از طرفی قیمت بسیار ارزون این محصولات می‌تونه یک گزینه مناسب برای تبلیغات واحدهای تجاری محسوب بشه. ویژگی دیگه این نوع بازاریابی، سرعت بالا در آماده‌سازی اوناست. توجه کنید که شما می‌تونین با یک صدم هزینه یک بیلبورد تبلیغاتی صد هزار خودکار تبلیغاتی سفارش بدین. با این عمل شما می‌تونین برای چندین ماه برای بیشتر از صد هزار نفر تبلیغات داشته باشین.

انتخاب مناسب‌ترین هدیه، نیازمند اینه که خواسته‌ها و تمایلات مشتریان و چیزی که در حال حاضر براشون جذابه، بشناسین.باید هوشمندانه عمل کنین و با مشاوران تبلیغاتی مشورت کنین. شرکت‌های تبلیغاتی مختلفی برای تولید هدایای تبلیغاتی وجود دارن. امروزه انتخاب اگر بخوام بهترین هدیای تبلیغاتی باکیفیت و به‌صرفه رو معرفی کنم مثل پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی. یکی از دغدغه‌های افراد و شرکت‌های هدیه دهنده محسوب می‌شه. گرچه ممکنه همیشه گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود داشته باشن اما یک شرکت تبلیغاتی خوب، با داشتن مشاوران و مجموعه هدایای تبلیغاتی مناسب، حضور قوی در فضای مجازی و با داشتن دانش کافی از مشتریان می‌تونه هزینه‌های تبلیغاتی شما رو تبدیل به سرمایه‌گذاری کنه.

  • ۰
  • ۰

سلامی دوباره به همراهان خوبمون از نگاه گرمتون خیلی ممنونم بحث داغ امروزمون راجع به مقایسه و خرید هدایای تبلیغاتی

الکترونیکیه، که چی هستن دقیقا، برای چه جاهایی استفادشون بیشتره، یا اصلا بشناسینشون.

 

منظور از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چیه؟

در دنیای دیجیتال امروز با توجه به پیشرفت زیاد تکنولوژی و رو آوردن هرچه بیشتر مردم به سمت تکنولوژی و فناوری استفاده از لوازم الکترونیکی هم روز به روز در حال افزایشه و همین امر باعث شده  که شما در هر زمینه و کسب و کاری ردپای لوازم الکترونیک رو ببینین و نسبت به این لوازم احساس نیاز کنین. درواقع می‌تونم بگم بدون استفاده از الکترونیک زندگی انسان مختل میشه.

  هدایای تبیلغاتی الکترونیکی 

 بازار تبلیغات هم یکی از اون بازارهاییه که سعی می‌کنه همچنان هم زمان با تکنولوژی و فن آوری پیش بره و تاجایی که می‌تونه از این محصولات کاربردی در تبلیغات بهره بگیره. بخاطر همین محصولات و هدایای الکترونیکی رو در کنار سایر محصولات تبلیغاتی و همچنین هدایای تبلیغاتی خود به بازار ارائه کرده که خیلی مورد استقبال مصرف کنندگان، صاحبان مشاغل و مدیران قرار گرفته . می‌تونم بگم محصولات الکترونیکی نیاز ضروری هر شخصیه و این نیاز فرصتی استثناعی رو برای دنیای تبلیغات و اضافه کردن به محصولات تبلیغاتی کاربردی به وجود آورده مثل اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی.

 

  هدایای تبلیغاتی 

هدایای الکترونیکی شامل چه چیزهایی می‌شه؟

امروزه تقریبا از تمام محصولات الکترونیکی و دیجیتال و لوازم جانبی این محصولات به عنوان هدایای الکترونیکی و هدایای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا استفاده می‌شه. جالبه بدونی حتی گوشی موبایل، تبلت و نوت بوک نیز جزو هدایای تبلیغاتی برندهای معتبر و بزرگ دنیا هستن و این شرکت ها به مشتریان خاص خود هدایای الکترونیکی ویژه و بعضا گرون قیمت اهدا می‌کنن. اما هدایای الکترونیکی تقریبا کوچیک و با قیمت مناسب پرطرفدارترین ها که امروزه متقاضیان زیادی در بین شرکت ها داره شامل لوازم دیجیتال و الکترونیکی مثل انواع پاوربانک، فلش مموری، اسپیکر، دستگاه بخور، انواع ساعت های دیواری و رومیزی، هدفون، موس، و سایر محصولات الکترونیکی یا لوازم جانبی الکترونیکی پرکاربرد هستن.

اگه مشتریان شما کارمندان سازمانی هستن می تونین از هدیه تبلیغاتی در سطح معمولی مثل :

1 -آفتابگیر تبلیغاتی

2 - لیوان تبلیغاتی

3 - جعبه ابزار تبلیغاتی

4 - خودکار تبلیغاتی

5 - فلش مموری تبلیغاتی

6 - سررسید و جلد سررسید تبلیغاتی

7 - جلد مدارک تبلیغاتی

8 - دفترچه یادداشت تبلیغاتی

9 - پاوربانک تبلیغاتی

استفاده کنین .

اگه به دنبال جذب مخاطبین جوان و نوجوان هستین می تونین از هدیه تبلیغاتی جوان پسند مثل : دستبند سیلیکونی تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی استفاده کنین. اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی هم میتونه تاثیر زیادی ایجاد کنه.

اگه مشتریان شما بانوان هستن از یک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب خانم ها مثل : ست مانیکور تبلیغاتی استفاده کنین.

 

پاوربانک تبلیغاتی 

ارائه هدایای تبلیغاتی متناسب با جایگاه و سن افراد می تونه برند شما رو مورد تایید افراد قرار بده مثل فلش مموری تبلیغاتی. در ضمن از کیفیت هدایای تبلیغاتی غافل نشین چون کیفیت هدیه تبلیغاتی عمر کالا و در نتیجه عمر دیده شدن برند شما را افزایش می ده که پاوربانک تبلیغاتی رو پیشنهاد میدم .

هدایای تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاته که تا به امروز تاثیری شگرفی تو بازار یابی و جذب مشتری داشته.

هدایای تبلیغاتی تو بلند مدت هم باعث جذب مشتری می شه و عامل این جذب در دید قرار گرفتن هدایای تبلیغاتی شما در دست افراده.در حقیقت شما باید با توجه به نوع مشتریان خودتون، هدیه تبلیغاتی مناسب رو در نظر بگیرین.استفاده از روش هدایای تبلیغاتی مدت زمان در خاطر ماندن برند شما رو در خاطره افراد افزایش می ده و این یکی از نقاط قوت استفاده از روش هدیه تبلیغاتیه.

اگه به دنبال جذب مخاطبان در رده های بالا مثل: مدیران هستین، باید از هدیه تبلیغاتی کلاسیک مثل: کیف اداری تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ، ست چرم تبلیغاتی استفاده کنین و برند خودتونو روی اون چاپ کنین.

موفق باشین...