اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

با مطالب روز دنیای دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را با یک منظومه جدید محتوایی از محصولات فوراور لیوینگ گرفته تا تور و اقامت ترکیه و اروپا ، تحصیل آلمان و فرانسه آشنا کنیم .

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی

مقدمه

 

برای جذب مشتری و بازدید کسب و کار خود باید به سمت تبلیغات بروید و ما در این متن به شما روش تبلیغات درست را می‌گوییم. امروزه تبلیغات یکی از مهمترین شاخه ها برای رونق بخشیدن به کسب و کار است. معمولاً برای تبلیغات نزدیک سال تازه و عید مردم شروع به دادن هدایای تبلیغاتی می‌کنند. یا مثلاً در یک گوشی فروشی با خرید دو عدد گوشی به شما یک عدد فلش مموری یا پاور بانک هدیه می‌دهند. که به این ها فلش مموری تبلیغاتی یا پاور بانک تبلیغاتی گفته می‌شود. شما با دریافت این هدایا تشویق شده و دوباره به همان گوشی فروشی باز خواهید گشت و یا افراد دیگر را معرفی خواهید کرد. معمولاً برای تبلیغات از اسپیکر بلوتوثی هم استفاده می‌شود و خواهان زیادی دارد. در بانک ها معمولاً خودکار یا سر رسید به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه می‌دهند. این یک نوع زرنگی است که مردم همیشه به سررسید و خودکار احتیاج دارند و دائماً آنها را در دست می‌گیرند.

 

 

هدایای تبلیغاتی

 

هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که با هدف تبلیغات و شناخته شدن یک برند یا یک فروشگاه عرضه می‌شوند. یکی از تاثیرگذارترین ها برای نگه داشتن مشتری و جذب مشتری های دیگر همین هدایای تبلیغاتی هستند. مشتری ها زمانی که هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند مجذوب مغازه شما خواهند شد. شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می‌تواند اثر زیادی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد، بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، به کارگیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران به کار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می‌کنن. هدیه‌ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد و باعث رضایت مشتری گردد. هدایای تبلیغاتی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاثیر این هدایا در جذب مشتریان بر هیچ فردی پوشیده نیست. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در یک محصول خلاصه نمی‌شوند.

 

 

هدایای تبلیغاتی در میزان فروش

 

افزایش تبلیغات در کوتاه مدت باعث افزایش فروش می‌شود. پس باید تبلیغاتی شروع کنید که بازگشت مشتری داشته باشد اگر تبلیغات شما بی کیفیت باشد و یا حتی از هدایای تبلیغاتی بی کیفیت استفاده کنید حتماً تبلیغات شما با شکست مواجه خواهد شد. مثلاً اگر می‌خواهید فلش مموری تبلیغاتی هدیه بدهید حتماً با جنس آن عالی باشد. یا اگر گوشی فروش می‌خواهد هدیه تبلیغاتی بدهد پاور بانک انتخاب عالی است. یا اگر فروشگاه صوتی تصویری هدیه‌ای در نظر گرفته است اسپیکر بلوتوثی مورد خیلی خوبی است. تاثیر تبلیغ بیشتر از اینکه در مرحله قبل از خرید باشد در مرحله بعد از خرید نمایان می‌گردد. هدف اصلی تبلیغات داشتن جایگاه در ذهن مشتری است. متغیرهای دیگر باعث فروش می‌گردد و مورد پسند واقع شدن تبلیغ خیلی مهم است. مورد پسند واقع شدن تنها عاملی است که میزان فروش با آن تغییر پیدا می‌کند. تبلیغات مورد پسند یعنی تبلیغاتی که ذهن مشتری را مدت زمان بیشتری به خود مشغول می‌کند و جایگاهی جداگانه به خود اختصاص می‌دهد. اما فراموش نکنیم آنچه که باید مورد پسند واقع شود محصولی است که به مردم ارائه می‌دهید.

 

 

هنر هدیه دادن

 

باید به مشتریان هدیه‌ای داده شود که بتوانند با حفظ، نگهداری و استفاده‌ی دائم از آن‌ها، کالاها و خدمات و نام و نشان فروشگاه را به یاد آورند. از نظر کلی هر چه عمر یک هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، نام شرکت تبلیغ کننده که روی آن حک شده است بیشتر دیده می‌شود. پس در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود دقت کنید تا نام فروشگاه یا شرکت شما همیشه بدرخشد و در دست مشتریان شما جا به جا گردد. همه ما از گرفتن هدایایی همچون گل و خوراکی لذت می‌‌بریم. آن‌ ها را نیز می‌‌توان به عنوان هدیه به دیگران داد. اصلاً هم قرار نیست گفته شود آن ‌ها هدایای خوبی برای مشتریان نخواهند بود. یک گلدان گل زیبا یا جعبه کلوچه می‌‌تواند هدیه خوش ‌آمد گویی بسیار زیبایی باشد. اما آن‌‌ها چیزی به عنوان هدیه بازاریابی به یاد ماندنی نخواهند بود که همیشه در نزدیکی افراد باشند. چیزی که تمام می‌‌شود فقط می‌‌تواند تا یک سال یادآور چیزی باشد بعد از اینکه شکلات تمام شد دیگر کسی سراغ جعبه‌اش نمی‌رود. پس در انتخاب هدیه حتماً دقت کنید. هدیه دادن در مناسبت‌های خاص تقویم، بسیار رایج است و مردم از آن استقبال می‌کنند. افراد به دنبال ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. شما می‌توانید از این روش‌ها به‌عنوان راهی برای تبلیغ محصول در کل سال استفاده کنید.yes

 

 

هزینه تبلیغات

راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، ولی در تبلیغات نباید خساست به خرج بدهید و کیفیت را فدای کاهش هزینه‌ها کنید. زیرا این کار بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد و این تأثیر موجب تغییر نتیجه‌ی نهایی می‌شود. همیشه تبلیغات موفق هزینه دارد و به همین دلیل هم مؤثر است. پس باید برای تبلیغات هزینه‌ای کنار بگذارید که با جذب مشتری به جیب شما باز خواهد گشت. تبلیغات چاپی اگر چه از نظر برخی از افراد قدیمی شده است، اما همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. تولید بروشورها، کارت‌های تبلیغاتی و بیلبوردهای سطح شهر، کمک بزرگی به تبلیغات موثر می‌کند. دیدن مداوم تبلیغات، در طول رفت و آمد و برخورد با بنرها باعث می‌شود که برند‌ها در ذهن مخاطبان جای خودشان را پیدا کنند و ثبت شوند.

 

جمع‌بندی

روش های زیادی برای تبلیغات و هدایای تبلیغاتی وجود دارد به شرطی که با کیفیت باشند. روش های تبلیغات موثر که در این مقاله از آن‌ها نام بردیم، می‌توانند راهی باشند برای اینکه شما را به موفقیت در تجارت برسانند. زمانی که یک محصول به درستی و با کیفیت بالا تولید می‌شود، با تبلیغات اصولی در کوتاه‌ترین زمان به شهرت می‌رسد. ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطب، با تبلیغ درست و روش‌های خاص آن صورت می‌گیرد که اگر به آن‌ها توجه کافی شود، موفقیت شما در کارتان را تضمین می‌کند. بنابراین توجه به راه‌های تبلیغ و انتخاب بهترین روش برای آن، کاری است که باید آن را در کارتان جدی بگیرید و بخش مهمی از فعالیتتان را متوجه آن کنید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی