اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

با مطالب روز دنیای دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را با یک منظومه جدید محتوایی از محصولات فوراور لیوینگ گرفته تا تور و اقامت ترکیه و اروپا ، تحصیل آلمان و فرانسه آشنا کنیم .

  • ۰
  • ۰

سلامی دوباره به همراهان خوبمون از نگاه گرمتون خیلی ممنونم بحث داغ امروزمون راجع به مقایسه و خرید هدایای تبلیغاتی

الکترونیکیه، که چی هستن دقیقا، برای چه جاهایی استفادشون بیشتره، یا اصلا بشناسینشون.

 

منظور از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چیه؟

در دنیای دیجیتال امروز با توجه به پیشرفت زیاد تکنولوژی و رو آوردن هرچه بیشتر مردم به سمت تکنولوژی و فناوری استفاده از لوازم الکترونیکی هم روز به روز در حال افزایشه و همین امر باعث شده  که شما در هر زمینه و کسب و کاری ردپای لوازم الکترونیک رو ببینین و نسبت به این لوازم احساس نیاز کنین. درواقع می‌تونم بگم بدون استفاده از الکترونیک زندگی انسان مختل میشه.

  هدایای تبیلغاتی الکترونیکی 

 بازار تبلیغات هم یکی از اون بازارهاییه که سعی می‌کنه همچنان هم زمان با تکنولوژی و فن آوری پیش بره و تاجایی که می‌تونه از این محصولات کاربردی در تبلیغات بهره بگیره. بخاطر همین محصولات و هدایای الکترونیکی رو در کنار سایر محصولات تبلیغاتی و همچنین هدایای تبلیغاتی خود به بازار ارائه کرده که خیلی مورد استقبال مصرف کنندگان، صاحبان مشاغل و مدیران قرار گرفته . می‌تونم بگم محصولات الکترونیکی نیاز ضروری هر شخصیه و این نیاز فرصتی استثناعی رو برای دنیای تبلیغات و اضافه کردن به محصولات تبلیغاتی کاربردی به وجود آورده مثل اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی.

 

  هدایای تبلیغاتی 

هدایای الکترونیکی شامل چه چیزهایی می‌شه؟

امروزه تقریبا از تمام محصولات الکترونیکی و دیجیتال و لوازم جانبی این محصولات به عنوان هدایای الکترونیکی و هدایای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا استفاده می‌شه. جالبه بدونی حتی گوشی موبایل، تبلت و نوت بوک نیز جزو هدایای تبلیغاتی برندهای معتبر و بزرگ دنیا هستن و این شرکت ها به مشتریان خاص خود هدایای الکترونیکی ویژه و بعضا گرون قیمت اهدا می‌کنن. اما هدایای الکترونیکی تقریبا کوچیک و با قیمت مناسب پرطرفدارترین ها که امروزه متقاضیان زیادی در بین شرکت ها داره شامل لوازم دیجیتال و الکترونیکی مثل انواع پاوربانک، فلش مموری، اسپیکر، دستگاه بخور، انواع ساعت های دیواری و رومیزی، هدفون، موس، و سایر محصولات الکترونیکی یا لوازم جانبی الکترونیکی پرکاربرد هستن.

اگه مشتریان شما کارمندان سازمانی هستن می تونین از هدیه تبلیغاتی در سطح معمولی مثل :

1 -آفتابگیر تبلیغاتی

2 - لیوان تبلیغاتی

3 - جعبه ابزار تبلیغاتی

4 - خودکار تبلیغاتی

5 - فلش مموری تبلیغاتی

6 - سررسید و جلد سررسید تبلیغاتی

7 - جلد مدارک تبلیغاتی

8 - دفترچه یادداشت تبلیغاتی

9 - پاوربانک تبلیغاتی

استفاده کنین .

اگه به دنبال جذب مخاطبین جوان و نوجوان هستین می تونین از هدیه تبلیغاتی جوان پسند مثل : دستبند سیلیکونی تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی استفاده کنین. اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی هم میتونه تاثیر زیادی ایجاد کنه.

اگه مشتریان شما بانوان هستن از یک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب خانم ها مثل : ست مانیکور تبلیغاتی استفاده کنین.

 

پاوربانک تبلیغاتی 

ارائه هدایای تبلیغاتی متناسب با جایگاه و سن افراد می تونه برند شما رو مورد تایید افراد قرار بده مثل فلش مموری تبلیغاتی. در ضمن از کیفیت هدایای تبلیغاتی غافل نشین چون کیفیت هدیه تبلیغاتی عمر کالا و در نتیجه عمر دیده شدن برند شما را افزایش می ده که پاوربانک تبلیغاتی رو پیشنهاد میدم .

هدایای تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاته که تا به امروز تاثیری شگرفی تو بازار یابی و جذب مشتری داشته.

هدایای تبلیغاتی تو بلند مدت هم باعث جذب مشتری می شه و عامل این جذب در دید قرار گرفتن هدایای تبلیغاتی شما در دست افراده.در حقیقت شما باید با توجه به نوع مشتریان خودتون، هدیه تبلیغاتی مناسب رو در نظر بگیرین.استفاده از روش هدایای تبلیغاتی مدت زمان در خاطر ماندن برند شما رو در خاطره افراد افزایش می ده و این یکی از نقاط قوت استفاده از روش هدیه تبلیغاتیه.

اگه به دنبال جذب مخاطبان در رده های بالا مثل: مدیران هستین، باید از هدیه تبلیغاتی کلاسیک مثل: کیف اداری تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ، ست چرم تبلیغاتی استفاده کنین و برند خودتونو روی اون چاپ کنین.

موفق باشین...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی