اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

با مطالب روز دنیای دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را با یک منظومه جدید محتوایی از محصولات فوراور لیوینگ گرفته تا تور و اقامت ترکیه و اروپا ، تحصیل آلمان و فرانسه آشنا کنیم .

  • ۰
  • ۰

سلامی دوباره خدمت همراهان همیشگی مون
امروز با انرژی بیشتری میخوام میزبان لحظه هاتون باشم، و راجع به هدایای تبلیغاتی صحبت کنم که چجوری میشه ازش کسب درآمد کرد و میلیونر شد!

  افزایش درآمد -1

خب میدونیم که امروزه بازاریابی، یکی از نیازهای ضروری برای ارتقا کسب ‌وکارها محسوب می‌شه. تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی، یکی از اصول بازاریابی و از بهترین انواع تبلیغاته.
همون ‌طور که می‌دونین استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کنه و برای بسیاری از شرکت‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست؛ به همین دلیل بهتره برای تبلیغ و معرفی خود از روش های مقرون به صرفه تر که هدف بیشتری رو در بر می گیره مثل هدایای تبلیغاتی استفاده بشه. این هدایا می‌تونن به‌آسونی و با سرعت خوبی در بین مخاطبان پخش بشن و معرف برند، محصولات و خدمات شرکت‌های تبلیغ دهنده باشن

هدایای تبلیغاتی محصولاتین که از طرف صاحبان کسب‌وکار به دوستان، نزدیکان، مشتریان، نمایندگی‌ها و شرکای تجاری با اهدافی مانند معرفی، انتشار و تبلیغ برند، هدیه داده می‌شن.

این هدایا به مناسبت های مختلفی به مخاطبین داده میشه، مثل مراسم شروع به کار یک کسب و کار، سالگرد تولید یک کسب وکار، مناسبت های ملی و مذهبی مثل هدایای تبلیغاتی شب عید و مناسبت های رسمی مثل برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و استفاده از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی .

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی

  افزایش درامد -1

استفاده از نوآوری و خلاقیت تو طراحی هدیه تبلیغاتی اهمیت خیلی زیادی داره. از نکات مهمی که می‌تونم به اونا اشاره کنم، استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزشمند و کاربردیه و حتما هم نباید گرون قیمت باشن ؛ جوری که اگه خودمون همون هدیه رو بگیریم، برامون ارزشمند و قابل‌استفاده باشه. توجه به این نکته هم مهمه که هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه باید برای شرکت تبلیغ دهنده مقرون‌به‌صرفه باشن، باید از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشن، تا مطمئن باشیم که افراد در امور روزمره‌ی خودشون از اونا استفاده می‌کنن.بررسی ها نشون می ده با شاخص هزینه در کنار اثربخشی و موندگاری پیام برند، استفاده از تکنیک هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین رتبه ها رو تو این شاخص به نسبت سایر روش های تبلیغاتی به خودش اختصاص می ده.

افزایش اثربخشی تبلیغات با استفاده از هدایای تبلیغاتی

  افزایش درآمد -1

هدایای تبلیغاتی می‌تونن نقش مهمی تو افزایش میزان وفاداری مشتریان داشته باشن. استفاده از مشوق‌های تبلیغاتی و هدایای مناسب می‌تونه تو مشتریان و مخاطبان احساس ارزشمندی ایجاد کنه و مشتریانی رو که از راه های مختلف با شما آشنا شدن رو به شما نزدیک‌تر و تو برقراری ارتباط مؤثر با شما ترغیب کنه. استفاده از اونا به‌عنوان مکمل سایر فعالیت‌های تبلیغاتی می‌تونه مشتریان بالقوه رو جذب کنه و اونا رو برای خرید تشویق کنه.

  افزایش درآمد -1

این محصولات در عین کوچیکی بسیار متنوعن. تنوع رنگی و طرح‌های مختلف، یکی از ویژگی‌های این نوع از هدایای تبلیغاتیه از طرفی قیمت بسیار ارزون این محصولات می‌تونه یک گزینه مناسب برای تبلیغات واحدهای تجاری محسوب بشه. ویژگی دیگه این نوع بازاریابی، سرعت بالا در آماده‌سازی اوناست. توجه کنید که شما می‌تونین با یک صدم هزینه یک بیلبورد تبلیغاتی صد هزار خودکار تبلیغاتی سفارش بدین. با این عمل شما می‌تونین برای چندین ماه برای بیشتر از صد هزار نفر تبلیغات داشته باشین.

انتخاب مناسب‌ترین هدیه، نیازمند اینه که خواسته‌ها و تمایلات مشتریان و چیزی که در حال حاضر براشون جذابه، بشناسین.باید هوشمندانه عمل کنین و با مشاوران تبلیغاتی مشورت کنین. شرکت‌های تبلیغاتی مختلفی برای تولید هدایای تبلیغاتی وجود دارن. امروزه انتخاب اگر بخوام بهترین هدیای تبلیغاتی باکیفیت و به‌صرفه رو معرفی کنم مثل پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی. یکی از دغدغه‌های افراد و شرکت‌های هدیه دهنده محسوب می‌شه. گرچه ممکنه همیشه گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود داشته باشن اما یک شرکت تبلیغاتی خوب، با داشتن مشاوران و مجموعه هدایای تبلیغاتی مناسب، حضور قوی در فضای مجازی و با داشتن دانش کافی از مشتریان می‌تونه هزینه‌های تبلیغاتی شما رو تبدیل به سرمایه‌گذاری کنه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی