اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

با مطالب روز دنیای دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را با یک منظومه جدید محتوایی از محصولات فوراور لیوینگ گرفته تا تور و اقامت ترکیه و اروپا ، تحصیل آلمان و فرانسه آشنا کنیم .

  • ۰
  • ۰

مقدمه

 آهنربا در زندگی امروزه بسیار کاربرد دارد. همانطور که از اسم آن مشخص است، آهن ربا به معنی جذب کردن و ربودن آهن است. پس آهن ربا اجسام فلزی را به خود جذب می‌کند. مگنت ها تاریخ انقضا ندارند ولی بین 5 تا 10 سال عمر مفید دارند و برای نصب باعث آسیب دیدگی نمی‌شوند. آهن ربا در ساخت مگنت و بعضاً ساخت پازل مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

 

 

تاریخچه آهن ربا

تاریخچه آهن ربا به زمان های گذشته برمی‌گردد. در سال 1930 اولین آهن ربا تولید شد. این آهن رباها آلیاژ قوی آلنیکو بودند که بعدها با پیدا شدن عناصر کمیابی آهن رباهای قوی تر مثل آهن ربا های سرامیکی تولید شدند. امروزه با پیشرفت قابل توجه صنعت مگنت سازی، آهن ربا بسته به نیاز صنایع و با توجه به کاربردشان به راحتی و با فرمول های مختلف ساخته می‌شوند. امروزه ما به طور مداوم روزانه با هزاران آهن ربا به صورت مستقیم و غیر مستقیم سر کار داریم. به عنوان مثال در پزشکی، صنعت، رادیو، تلویزیون و... از آهن ربا استفاده می‌شود. به طور مثال: در امور پزشکی مانند مگنت تراپی برای درآوردن اجسام فلزی دور از دسترس، برای نصب عکس روی سطوح فلزی، وایت برد های آهن ربایی، تبلیغات روی خودرو. تاریخچه آهنربا مانند ساخت پازل و ساخت مگنت به چندین سال قبل برمی‌گردد.

 

 

کاربرد آهن ربا در تبلیغات

با در نظر گرفتن خاصیت مگنت که روی تمام سطوح فلزی به راحتی قابل نصب است، می‌توان استفاده های تبلیغاتی بسیار خوبی انجام داد. در این نوع تبلیغات پس از چاپ افست، سطح چاپ شده روی مگنت چسبانده می‌شود.yes

 

 

وایت برد آهنربایی

وایت بردها در زندگی روزمره استفاده خیلی زیادی دارند و امکان نوشتن و پاک کردن را به شما می‌دهند. با استفاده از یک ماژیک وایت برد می‌تواد به راحتی روی آنها نوشت و پاک کرد. ماژیک هایی وجود دارد که آهن ربا دارند و به راحتی روی وایت برد می‌چسبند. داشتن یه وایت برد ضروری است تا شما کارهای روزانه، یا هرچیز دیگری را روی آن بنویسید. این محصول برای کارهای تبلیغاتی می‌تواند استفاده شود که هم تبلیغ شرکت باشد و هم کار فرد مصرف کننده را راه بیندازد.

 

 

قاب عکس آهنربایی

خیلی ها علاقه دارند عکس‌هایی که دوست دارند را همیشه در معرض دید داشته باشند. قاب عکس های زیاد روی دیوار خیلی جذاب به نظر نمی‌رسد. قاب عکس مگنتی می‌تواند به کمکتان بیاید، می‌شود با استفاده از قاب عکس مگنتی، عکس را روی هر جای فلزی چسباند. آهنربا در ساخت مگنت و ساخت پازل برای چسباندن به جای فلزی مورد مصرف قرار می‌گیرد.

 

 

کارت اشتراک مگنتی

امکان دارد برای شما هم پیش آمده باشد که کارت اشتراکی از جایی دریافت می‌کنید و ممکن است بعد یه مدت آن را گم کنید یا خراب شود. برای حل این مشکل، رستوران ها و فست فود و آژانس های بزرگ از کارت های مگنتی استفاده می‌کنند. با دادن کد اشتراک روی یک مگنت مشتری به راحتی می‌تواند آن را روی درب یخچال یا هر سطح فلزی دیگه‌ای بچسباند. برای زیبایی درب یخچال و کیس هم کاربرد داشته باشد.

 

 

تقویم مگنتی

امروزه هر کسی در طول روز با تقویم سر و کار دارد، تقویم مگنتی یه نوع تقویم خاص است که شما را با تمام کسایی که تقویم های متداول را به مشتریان می‌دهند متفاوت می‌کند، این تقویم علاوه بر خاص بودنش می‌تواند به راحتی جا به جا شود و هر جا که نیاز است، چسبانده شود.

 

 

تبلیغات مگنتی روی ماشین

امکان دارد در خیابان ماشین هایی دیده باشید که عکس تبلیغاتی روی خود چسبانده باشند و به راحتی هم می‌توان آن تبلیغات را جا به جا کرد. این تبلیغات در سطح شهر جوابگوی بسیاری دارد. ساخت مگنت و ساخت پازل هم می‌تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

 

 

ماژیک‌ مگنتی

ماژیک با داشتن آهن ربا روی وایت برد مگنتی میچسبد و به راحتی میتوانید با آن بنویسید، ماژیک‌ها پاک کن هم دارند و می‌توانید نوشته های خودتان را چک کنید.

 

 

درمان با مگنت تراپی

مگنت تراپی، استفاده از وسایل آهنربایی روی بدن به منظور تسکین درد و کمک به درمان می‌باشد. امروزه این وسایل به انواع و اشکال گوناگونی در بازار موجود است و می‌توان به روش‌های مختلف از آنها استفاده کرد. بستن با نوار روی بازو، کاربرد به صورت انگشتر و گردنبند یا استفاده در داخل کفش، بالش یا تشک. ورم مفاصل، بی خوابی، سندروم مچ دست و سردرد از جمله ناراحتی هایی هستند که در درمان آنها از مگنت تراپی استفاده می‌گردد. با وجود اینکه نمی‌توان به راحتی توضیح داد که نیروی مغناطیسی چگونه بر بدن انسان عمل می‌کند. طرفداران این روش ادعا می‌کنند که این درمان اثر بسیار عمیقی روی بدن به خصوص در کاهش درد دارد. استفاده از آهن ربا در درمان، موضوع تازه‌ای نیست. یونانیان باستان عقیده داشتند که سنگهای طبیعی آهن ربا دارای قدرت شفابخشی می‌باشند. ظرف یک دهه گذشته، مگنت تراپی به طور قابل ملاحظه‌ای خصوصاً برای کاهش درد در بین ورزشکاران حرفه‌ای محبوبیت یافته است. اخیراً دانشمندان نیز تحقیقاتی را در این زمینه شروع کرده‌اند که موجب تشویق پزشکان به استفاده از این روش می‌شود.

 

 

مزایای مگنت تراپی چیست؟

کاهش درد و گرفتگی، کاهش حالت انقباض و تشنج، بهبود توانایی حرکتی و هماهنگی عضلات، بهبود توانایی کنترل ادرار، افزایش سطح انرژی، بهبود حالت روحی و ایجاد احساس خوب، بهبود کیفیت خواب، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و کمک به پیشگیری از عفونت، افزایش تمرکز، تنظیم سطح فشار خون و کلسترول، ترمیم شکستگی‌ها و … از جمله مزایای استفاده از مگنت تراپی است.

 

 

جمع بندی

مگنت دارای نیروی مغناطیسی بوده که قادر است اجسام فلزی را به طرف خود بکشد و به راحتی روی آنها چسبیده و از آن جدا شود. آهنربا یک وسیله‌ای است که در اکثر وسایل به کار می‌رود. آهن ربا با جذب فلزات به خود می‌تواند کارایی های زیادی داشته باشد. همچنین می‌تواند وسیله‌ای تزیینی باشد و به زیبایی در خانه خودنمایی کند. آهنربا در طب هم کاربرد دارد. مگنت تراپی یکی از روش های درمان مفاصل به حساب می‌آید. همچنین در تزیینات هم از آهنربا استفاده می‌شود. برای ساخت پازل و ساخت مگنت هم از آهنربا استفاده می‌شود.

 

  • ۰۰/۰۷/۱۱

ساخت پازل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی