اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

با مطالب روز دنیای دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را با یک منظومه جدید محتوایی از محصولات فوراور لیوینگ گرفته تا تور و اقامت ترکیه و اروپا ، تحصیل آلمان و فرانسه آشنا کنیم .

  • ۰
  • ۰


سفارش کیک عقد و نامزدی


مراسم عروسی یکی از پر استرس ترین و هیجان انگیز ترین اتفاقی است که برای هر فرد رخ می دهد؛ این استرس معمولا زمانی تشدید می شود که شما نگران روند برگزاری مراسم و تدارکاتی همچون خوراکی و نوشیدنی، خصوصا کیک عقد باشید.

طعم، عطر و ظاهر کیک است که در خاطر تمام مهمان های شما ثبت می شود بنابراین انتخاب و سفارش کیک عقد به یکی از پروسه های مهمی بدل می شود که شما پیش از مراسم باید به آن توجه داشته باشید به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا نکاتی مهم در خصوص سفارش کیک عقد برای شما بیان کنیم تا کیکی زیبا و در عین حال با کیفیت داشته باشید.

 

نکات قابل توجه برای سفارش کیک عقد


بدنبال قنادی ماهر و مطمئن باشید


پیش از سفارش کیک عقد به دنبال یک قنادی ماهر و با تجربه باشید. برای این منظور از دوستان و آشنایان بخواهید تا در این راستا به شما کمک کرده و فرد مناسبی را به شما معرفی کنند، پس از معرفی به فروشگاه مورد نظر رفته و از مشتریان آن فروشگاه در رابطه با کیفیت محصولات سوال کنید. 

 

برای سفارش کیک برای مراسم عروسی یا عقد خودتان با ما همراه باشید

در هنگام سفارش کیک شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید


شرایط آب و هوای یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید چرا که این عامل تاثیر به سزایی بر مدت زمان ماندگاری کیک عقد شما در طول مراسم خواهد داشت.

 

اگر در فصول گرم سال مراسم عقدتان را برگزار می کنید بهتر است پیش از سفارش کیک عقد از قناد بخواهید تا مناسب ترین نوع کیک را به شما پیشنهاد دهد؛ معمولا در چنین شرایطی انتخاب روکش و تزئینات کیک از نوع فوندات بهترین گزینه خواهد بود چرا که فوندانت اجازه نمیدهد گرمای هوا به داخل کیک نفوذ کند و مانع از تغییر شکل کیک شما خواهد شد. اما اگر مراسم شما در شرایط آب و هوایی مناسب و یا در فصول سرد برگزار می شود می توانید بدون نگرانی طرح دلخواه خود را با خامه سفارش دهید و نگران تغییر شکل دادن کیک در طول مراسم نباشید.

 

فضای مناسبی برای استقرار کیک ترتیب دهید


دکور مناسبی برای کیکتان مد نظر قرار دهید زیرا این کار جلوه خاص و زیبایی به کیک شما خواهد داد بنابراین پیش از برگزاری مراسم و سفارش کیک عقد، محل مناسب کیک را ببینید و فضا را برای قرار دادن کیک آماده کنید.

 

برای مثال در مراسماتی که فصل تابستان و در فضای آزاد برگزار می شود و یا به طور کلی محل استقرار کیک در فضای آزاد است شاید دکور های یخ چینه و یا فانتزی مناسب نباشد و جلوه ای نامناسب به کیک شما بدهد همچنین توجه داشته باشید که کیک های خامه ای مقاومت کمتری نسبت به شرایط آب و هوایی گرم دارند و ممکن است تا زمان برش کیک فرم اولیه خود را از دست دهد از این رو پیش از سفارش کیک عقد محل استقرار و همچنین مدت زمان مراسم را به قناد خود اطلاع دهید تا طبق شرایط کیک مورد نظرتان را تهیه کند.

 

برای سفارش کیک برای فضای مناسب خود، می توانید با قنادی آنلاین پاپیون همراه باشید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی