اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

اخبار جدید دنیای دیجیتال مارکت

از محصولات سلامت پوست و مو تا تور و اقامت ترکیه و اروپا

با مطالب روز دنیای دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را با یک منظومه جدید محتوایی از محصولات فوراور لیوینگ گرفته تا تور و اقامت ترکیه و اروپا ، تحصیل آلمان و فرانسه آشنا کنیم .

  • ۰
  • ۰

مقدمه

انتخاب و سفارش کیک تولد همواره یکی از بزرگترین چالش‌ها در برگزاری این گونه جشن‌ها بوده و هست. برخی افراد حوصله‌ی فکر کردن و دوره کردن آلبوم‌های قنادی‌ها را ندارند و در نهایت کیکی ساده با یک نوشته‌ی تولدت مبارک سفارش می‌دهند. از طرفی طرح‌های اینترنتی به‌قدری زیادند که با نگاه کردن به آنها فقط سردرگم‌تر می‌شوید و معلوم هم نیست طرح انتخابی شما با کیکی که در نهایت نحویل می‌گیرید چقدر مطابقت دارد. با در نظر گرفتن یک سری نکات کلیدی و دسته‌بندی‌ها می‌توانید انتخاب‌های خود را محدود و جهت‌دهی کنید.

نکات مهم در انتخاب کیک تولد


قبل از هر چیز از صاحب تولد کمک بگیرید و بپرسید که چه کیکی را ترجیح می‌دهد. اما اگر می‌خواهید سورپرایزش کنید، باید ببینینید به چه چیزهایی علاقه دارد و سلیقه‌اش چیست. با رعایت نکات زیر می‌توانید بهترین کیک تولد را برای فرزند، همسر یا دوستتان تهیه کنید.

۱. بودجه


برای بسیاری از اهمیت دارد که به‌اندازه‌ی بودجه‌مان برای جشن و کیک تولد هزینه کنیم. بنابراین بهتر است از قبل مبلغی را برای برگزاری جشن تولد تعیین کنید و مبلغ مد نظرتان برای کیک را کنار بگذارید تا در هنگام سفارش کیک تولد دچار مشکل نشوید. برای کاهش هزینه‌های تولد هم می‌توانید اتاق را ساده‌تر تزئین کنید و در عوض یادگاری یا هدیه‌های دست‌ساز کوچکی برای میهمانان در نظر بگیرید.

شما می توانین با مراجعه به سایت های قنادی آنلاین، کیک خودتان را به صورت آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید..

 

۲. اندازه و وزن کیک


کیک نباید به‌قدری کم باشد که به هر کس بُرشی نازک برسد، و آن‌قدر زیاد که بعد از جشن مقدار زیادی کیک روی دست‌تان بماند. بنابراین از قبل، متناسب با تعداد میهمانان اندازه‌ و وزن کیک را تخمین بزنید. در صورتی که تعداد میهمانان را می‌دانید اما هیچ ایده‌ای درباره‌ی میزان کیک مورد نیاز ندارید، از قنادی یا سایتی کمک بگیرید که قصد دارید به آنها برای تهیه‌ی کیک سفارش دهید، آنها در این زمینه تجربه‌ی کافی دارند و می‌توانند اطلاعات درستی به شما ارائه دهند.

۳. شکل و نوع کیک


شکل و نوع کیک تا حد زیادی به طرح کیک بستگی دارد. بسیاری از طرح‌ها روی سه شکل اصلی مربع، دایره و مستطیل قابل پیاده‌سازی هستند. البته بعضی از طرح‌ها هستند که نیاز به شکل پایه ندارند و به‌صورت ایده‌هایی مجزا مطرح می‌شوند.

برای انتخاب کیک، علایق و تمایلات صاحب تولد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر فرزندتان عاشق بستنی است،‌ می‌توانید به جای کیک خامه‌ای، شکلاتی و … کیک‌بستنی سفارش دهید. کاپ‌کیک، کوکی‌کیک و کیک‌هایی از این قبیل هم برای قرار گیری در کنار کیک اصلی یا به جای آن انتخاب‌های خوبی هستند.

 

برای سفارش کیک دلخواهتان با قنادی آنلاین پاپیون همراه باشید.
 

هر کیک یک طبقه برای چند نفر کافیست؟

 

کیک تولد- کیک تولد مناسب- کیک تولد خوب- تخمین اندازه کیک تولد

هر کیک طبقاتی برای چند نفر کافیست؟

کیک تولد- کیک تولد مناسب- کیک تولد خوب- تخمین اندازه کیک تولد

 یک قنادی خوب انتخاب کنید

زمان کوتاه؛ کیک تولد فوری


اگر زمان کمی تا جشن تولد باقی مانده ( مثلا کمتر از یک یا دو روز) احتمالا مجبورید قنادی‌هایی رو انتخاب کنید که در بازه‌های زمانی کوتاه هم سفارش می‌پذیرن. یا اینکه قنادی‌هایی را انتخاب کنید که مدل‌های از پیش آماده‌ای دارن که ممکنه برای نیازهای شما هم مناسب باشن. در این صورت بهتره به سراغ مراکزی برید که پرطرفدارتر هستن و در نتیجه مدل‌های کیک تولد آماده بیشتر و متنوع‌تری دارن.

برای سفارش کیک هاتون می تونین حتی به سایت های قنادی آنلاین مراجعه کنید و کیک مورد علاقتون رو خریداری کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی